PORTA

Cualquier fotografía que no se ajuste en los anteriores temas.

PORTA

Notapor MJBURELA » Jue, 28 Abr 2016, 23:26

ImagenDSC_0046 (2) by Antonio Sixto, en Flickr
Boas son MJ Burela,gustaríame que me axudáredes a mellorar esta foto....o fondo está queimado,na esquina inferior esquerda está moi escuro......necesito críticas(constructivas ehh) :?: :?: :?:
MJBURELA

Re: PORTA

Notapor Paco » Vie, 29 Abr 2016, 23:58

Boas.Esta é unha toma complexa en canto a medición de luz se refiere.En canto a composición,vexo moitos elementos que me distraen,por exemplo as ramas,as cales non aportan nada.Pensa que menos e mais.Eu neste caso houberame centrado posiblemente só na porta e colocándome de fora para adentro,de este modo houbese mais facil a medición.
Espero ver mais fotos!!!!
-Nikon D750/Nikon 24-120mm f4 / Nikon 50mm F1.8D AF / Sigma 70-200 mm f/2,8 EX DG HSM II macro
-Canon IXUS 700.
-Tripode: Manfrotto 055 xprob + rotula 496 rc2
Paco

Notapor MJBURELA » Sab, 30 Abr 2016, 11:16

Graciñas Paco.Tomo nota ..........
MJBURELA

Notapor JOSEEMILIOGOMEZ » Dom, 01 May 2016, 20:47

MJBurela, o importante e dificil e responderse a pregunta: ¿Que Queres Decir, Suxerir, etc? e a partir de ahi contruir a foto, como che comenta Paco hay que "fuxir" na medida do posible de fotos donde esten presentes duas luces de tanta diferencia de intensidade como e esa, o photoshop non pode conta tanto rango, pensa que os programas de edicion levantanche 2/3 pasos de luz a partir de ahi xenerase bastante "ruido fotografico" (depende do iso co que se tomara a foto).
Axudate e apoyate no Histograma pras as medicions de luz, e se estas comenzando neste mundo, compositivamente centrate nas tres reglas basicas, a partir de ahi xa che iran salindo outas composicions.

Unha aperta
J EMILIO GOMEZ
O negativo Compostelan
JOSEEMILIOGOMEZ

Notapor MJBURELA » Dom, 01 May 2016, 20:59

Graciñas Emilio....son unha princiante e sintoo pero fálasme de conceptos que ainda non entendo moi ben......
Intentarei poñerme ó día pero ........buff paréceme bastante complicado

Graciñas
MJBURELA

Notapor JOSEEMILIOGOMEZ » Lun, 02 May 2016, 21:25

Hola, primeriro decirche que estas entrando nun mundo grande, co cal, a modiño que lovo prisa como se soe decir. Non sei se tes carnet de conducir, pero a min a primeira vez que entri no coche da autoescola, aquileo de encender, ambragar, primeira, etc. bufff deciame eu non vou poder, e agora fago de memoria, pois esto e similar, asegurocho. Logo estan os artistas, ahi xa chengan poucos, eu non creo que chegue por exemplo.

Do anterior comentario dime o que non entendes, ¿Sabes o que e un paso de luz? busco no Sr google e lee duas paxinas, non mais, se non a o mellor liastes.
Rango dinamico e o marxen que poden captar as camaras entre o 0 obsoluto de luz ( o sea negros no histrograma parte esquerda de este) ou tonos brancos ata 255 ( o sea brancos queimados todo o que pase de 255 o que esta a dereita do histrograma, se observas que imaginariamente traspasa esa raya verticual donde esta o numero 255 no histrograma todo eso que continua a dereita esta queimado)

E pregunta, non te cortes, que na Asociacion hay xente magnifica tanto como persoa como conocedores do tema que nos ocupa (pegate a eles en todas as xuntanzas que poidas aistir organizadas pola Asociacion.

Apertas
J EMILIO GOMEZ
O negativo Compostelan
JOSEEMILIOGOMEZ

Notapor JOSEEMILIOGOMEZ » Lun, 02 May 2016, 21:30

Ah, e amin axudoume moito esta persoa magnifica, ten un blog, donde os artigos estan explicados de maneira muy sinxela e ademais podes preguntarlle o que queiras (todo pola red), ademas ten publicados unhos libros por un precio rediculo pra o contido que ten. Este e o enlace a o blog, chamase Vampy (Ana pra os amigos):

http://solofotography.blogspot.com.es/

Un saudo
J EMILIO GOMEZ
O negativo Compostelan
JOSEEMILIOGOMEZ

Notapor MJBURELA » Lun, 02 May 2016, 23:09

Moitas grazas Emilio.....mirarei ese blog
MJBURELA

Notapor juanocana » Mar, 03 May 2016, 14:09

Como dice Paco, las ramas distraen pero, a mi me parece, que de dentro hacia afuera tambien queda bien. Yo habria retrocedido un par de pasos ( si se puede ) y habria metido en la imagen la parte derecha del marco, es decir, todo el marco y la puerta en si. Habria medido la luz con medición puntual en la parte más clara de la puerta ( aunque queme toda la vegetación de afuera ) para tener detalle en ella porque creo que es la verdadera protagonista de la imagen ( la puerta ) y por último quizás me habria pegado un poco a la pared para intentar sacar lo menos posible de vegetación.

Cuando tengas una foto asi, que no sabes como afrontarla, dale cien vueltas. Prueba distintos encuadres y mediciones. Luego quedate con lo que te gusta y desecha lo que no. Asi, cuando te veas en otra parecida, ya sabras lo que funciona y lo que no y lo que te gusta y lo que no.

Otra cosa. Prueba a pasarla a blanco y negro.

Saludos y no te cortes en preguntar que, si sabemos, responderemos con gusto.
juanocana

Notapor MJBURELA » Mar, 03 May 2016, 16:23

Graciñas ....no me corto , son moi preguntona........
MJBURELA

Notapor JOSEEMILIOGOMEZ » Lun, 13 Jun 2016, 23:18

Hola Catw...burela,

Eu vexo tres cousas que nos son ortodoxas, e dende a miña humilde opinion, un que empeza, non debe escomenzar asi:

1) O barco queda encaixonado, xa moi preto do encuadre de saida, os canones din que hay que deixar espazo hacia donde se dirixe, barco,merida ou o que sexa

2) O sol demasiado centrado, asi como o horizonte.

3) Como din os compañeiros, o horizonte esta caido, e non se trata de rectocar si ou non, se esta caido queda muy mal, sexamos novatos, entusiastas o avanzados fotografos.

E hai outra cousa, eu non son un fotografo avanzado, pero preocupariame por duas cousas de facelas ben.

1) Tratar de seguir a tres regras basicas de composicion. (En internet pos as "3 regras basicas de composicion fotografica" e ceñirse a eso, e se se saltan que sexa por un motivo moi importante)

2) Tratar de buscar maxima nitidez, enfoque, non deixalo en automatico, dominar o enfoque dende o inicio e fundamental.

O resto xa vira, eu inda non cheguei mais ben consideremo normaliño, aprobado raspado.

Unha aperta, e veña a seguir,

:clap: :clap: :clap:
J EMILIO GOMEZ
O negativo Compostelan
JOSEEMILIOGOMEZ

Notapor MJBURELA » Mar, 14 Jun 2016, 12:06

OK....pero eu non son Catwoman...eu son MJBURELA......e non é un barco senón unha porta...vaia lio!!!!!!
Per gracias de todos modos.....bicos
MJBURELA

Volver a Otras