Neve no Piornedo

Fotografías en blanco y negro.

Neve no Piornedo

Notapor MJBURELA » Jue, 02 Feb 2017, 16:52

Boas tardes!!!
Por favor criticádemeeee........con bon talante,claro.
Graciñas

ImagenNeve no cebreiro by Antonio Sixto, en Flickr
MJBURELA

Re: Neve no Piornedo

Notapor Miguel » Vie, 03 Feb 2017, 14:36

Empezo eu!
Penso que falla a composición nesta fotografía, hai árbores que non me deixan ver a paisaxe, a palloza prácticamente non se distingue, parece un montón de neve con "algo" coronandoa.
A sensación que me da a fotografía é de apartar coas mans as arbores e a palloza para ver a paisaxe, xa que as arbores e a palloza neste encuadre non me crean interés ningún.
En canto o blanco e negro non teño moita idea, pero vexo bon contraste. Quizá outra perspectiva mellorase o que querías mostrar, seguro que tes máis fotos!

Saudos.
Miguel
Administrador del Sitio

Notapor Paco » Vie, 03 Feb 2017, 15:04

Coincido con Miguél.Hai moitos elementos nesta foto,non sei moi ben hacia donde dirixir a mirada.A palloza ó estar tan chea de neve,distraeme moito.Unha paisaxe de neve invita a unha foto mais minimalista,pero bueno,eso e a miña opinión .Pensa que menos e mais.
Su2
-Nikon D750/Nikon 24-120mm f4 / Nikon 50mm F1.8D AF / Sigma 70-200 mm f/2,8 EX DG HSM II macro
-Canon IXUS 700.
-Tripode: Manfrotto 055 xprob + rotula 496 rc2
Paco

Notapor MJBURELA » Vie, 03 Feb 2017, 15:39

Graciñas chicos....
Agora que o decides ....pois si ,quizás que sobren as árbores situadas no medio da foto.
En canto á palloza, a min gústame e gústame que se vexa as diferentes texturas da mesma.......

Intentarei ser mais minimalista,,,,pero moitas gracias por comentar a miña foto.
MJBURELA

Volver a Blanco y Negro