Hola, outra vez, como vos decia no grupo de Whatsapp, estou pensando en comprar unha camara reflex. Non teño preferencias con respecto as marcas, tiben lendo sobre Canon e Nikon... pero tampouco me decido. O presuposto como moito 500 ou 600 euros, pero si pode tirar hacia menos mellor!! Xa me diredes que me recomendades , gracias
Hai moitas opcións.Falando de cámara nova esta é unha boa e entra dentro do teu presuposto.Logo hai mercado de 2ª mao,pero hai xente no grupo que controla bastante mais. http://m.redcoon.es/B513178-Nikon-D3300 ... X-18-105VR.
-Nikon D750/Nikon 24-120mm f4 / Nikon 50mm F1.8D AF / Sigma 70-200 mm f/2,8 EX DG HSM II macro -Canon IXUS 700. -Tripode: Manfrotto 055 xprob + rotula 496 rc2
Eu compraría unha de segunda man. Primeiro planteraríame si compraría con unha cámara tipo bridge ou reflex, e despois miraría como está o mercado de segunda man. Si queres podemos decirche páxinas nas que podes mirar.
Hola, despois de darlle mil voltas o final chegame maña a cámara. Comprei unha Nikon D5300 con dous obxetivos...que vos parece? Espero comezar a participar en breve nos retos semanais. Deixar a ver se a sei acender.